miércoles, 17 de junio de 2020

Fi de curs


Hola a tots i totes.

Ja hem arribat al final del curs, el més estrany amb diferència del qual em recorde. Hem estat treballant des de casa i sé que és molt complicat... el treball, la casa, els xiquets. Per això us dic... HEU FET UN TREBALL ENORME! i per això he de donar-vos les gràcies, sense la vostra col·laboració no hauria pogut fer res. Gràcies!

Per part meua. Es que podria haver fet coses millor, que hi ha errors... però continue aprenent i espere que l'any que ve puga anar corregint els meus errors i seguir ací al peu del canó. Encara que també espere estar en classe. Sens dubte m'agrada més donar les classes en contacte amb els vostres fills i filles... encara que siga amb la màscara posada. jejeje.

Finalment, donar-vos les gràcies per la confiança que teniu en mi, particularment, i en l'assignatura. Estic convençut de la importància de la religió com una assignatura que ajuda a conéixer la base de la nostra cultura i que aporta una visió diferent de la realitat. Espere poder continuar comptant amb la vostra confiança per a continuar any rere any ajudant en l'educació integral dels vostres fills i filles.

El blog contínua ací i, amb més calma, intentaré anar pujant activitats, pel·lícules o continguts interessants. Si voleu enviar-me qualsevol cosa ja sabeu el meu correu.

auladereligionromeral@elromeral.org

Descanseu i gaudiu de l'estiu.

Una abraçada.
Gabi

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mayo mes de María. Material

 Hola a todos. Estamos en Mayo. Nos queda ya muy poco de clases, hay que ver que rápido pasa el tiempo. Como sabéis, Mayo es el mes de María...