viernes, 3 de abril de 2020

Diumenge de Rams


Hola a tots i totes.

Hui us faré una proposta. Aquest diumenge és el Diumenge de Rams. La porta d'entrada per a celebrar la Setmana Santa. És evident que no podrem anar a l'església a celebrar-ho i al fet que ens beneïsquen la palma...

Però us donaré unes quantes idees perquè els xiquets facen la seua pròpia palma i que, si voleu, pugueu penjar-la a la vostra porta o finestra... és una forma de, encara que no podrem celebrar el dia com toca, tindre'l present a les nostres cases.

Jo ja tinc la meua...


Com sabeu, ja ho vaig posar l'altre dia en una entrada, aquest dia celebrem l'entrada de Jesús a Jerusalem a lloms d'un ruc.

El primer és un enllaç amb un vídeo explicant com es fa una palma de cartolina o paper. Queda molt bonica. vídeo Palma

El següent és una creu amb fulles de palma... però segur que queda molt bonic amb paper de colors... o pintat.


Aquest també és un bon exemple.


Aquest vídeo és la que jo he fet i que amablement m'han cedit perquè la pose en el blog... anava a fer-la jo, però com podeu veure, a aquesta companya se li dóna millor que a mi... en cessar el que és del cessar... moltes gràcies.


I per als més xicotets dues opcions.

La primera està en anglés però es veu com fan una palma amb folis i les mans dels xiquets.

Palma amb mans

I la segona és més senzilla ja que és pintar, retallar i pegar.





Vinga, animar-vos. I, per favor, envieu-me les fotos... segur que us queden precioses.

Feliç cap de setmana.
Gabi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mayo mes de María. Material

 Hola a todos. Estamos en Mayo. Nos queda ya muy poco de clases, hay que ver que rápido pasa el tiempo. Como sabéis, Mayo es el mes de María...