lunes, 16 de marzo de 2020

Treball de diapositives

Hola a tots i totes

Després de penjar l'entrada del Bateig.

Entrada del bateig

M'he adonat que els alumnes de Gaianes no havien pogut acabar la presentació. I he pensat... Quin millor moment que aquest per a acabar-les??

Perquè això, que estaria genial que puguereu acabar les presentacions perquè jo puga penjar-les en l'entrada que ja està en el blog.

Per als papes i mames... No heu de fer res, només enviar-me una adreça de gmail a la qual jo puga enviar la carpeta on estan allotjades les presentacions i la informació que els fa falta.
En realitat, han de llegir la informació i distribuir-les per diapositives tal com ho han fet els companys i companyes dels altres aularis.

El treball està allotjat en Drive i, una vegada m'hàgeu donat una adreça de correu i jo us agregue a la carpeta, es pot realitzar en qualsevol ordinador, tauleta o móvil que tinga obert aquest compte de correu. És preferible fer-ho des d'un PC, per a mi és menys tediós, però es pot realitzar des de qualsevol dels anteriors.

La meua adreça és auladereligionromeral@gmail.com

No us preocupeu, jo estic segur que ells saben fer-ho. però davant qualsevol dubte només heu d'enviar-me un correu. O també miraré de quina forma podem fer una videocridà per si així es més comode.

Gràcies.

Una abraçada.
Gabi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mayo mes de María. Material

 Hola a todos. Estamos en Mayo. Nos queda ya muy poco de clases, hay que ver que rápido pasa el tiempo. Como sabéis, Mayo es el mes de María...