lunes, 4 de mayo de 2020

Scaperoom virutal Setmana Santa

Hooola.

Torne a insistir. Hui el faig amb les alumnes del Romeral... pero m'agradaría fer-ho en vosaltres... Animeu-se!!



Fem una cosa. Els vullgau participar envieu-me un correu i així posem data i hora.

auladereligionromeral@gmail.com

Vinga animeu-se. es divertit i pasarem una bona estona.



Hola a tots i totes.

Hui vinc a fer-vos una proposta especial. Què us sembla si juguem a Scaperoom virtual?

Després de Pasqua em van passar un scaperoom sobre la Setmana Santa, la veritat és que és molt divertit.

Podeu jugar a ell a casa quan vulgueu, solos o amb els nostres pares... però el que m'abelleix és que ens vegem. I si el divendres intentem fer una vídeo conferencia i, després de saludar-nos, juguem? jo us puc orientar, donar pistes i així veiem qui és el més ràpid a eixir.

Doncs això. Posem el divendres dia 24. Farem dues tandes una a les 11 i una altra a les 12.


Dimarts  28 d'abril
12 h. 

Enllaç:  https://meet.jit.si/gabireli   

El copieu al navegador i comenceu a entrar... Fins ara!

Per a fer-me una idea, podeu enviar-me un correu i em dieu que aneu participar per a tindre-vos en compte. auladereligionromeral@gmail.com

Una Pasqua diferent

Una abraçada

Gabi

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mayo mes de María. Material

 Hola a todos. Estamos en Mayo. Nos queda ya muy poco de clases, hay que ver que rápido pasa el tiempo. Como sabéis, Mayo es el mes de María...